Bestelinformatie webwinkel terrasverwarmer-online.nl

Hier vindt u een uitvoerige uitleg over het bestellen via de webwinkel www.terrasverwarmer-online.nl , de levertijden, garantie, service, klachten, retourneren, levertijden, etc. Mist u belangrijke informatie? Neem dan even contact met ons op ( Kundenservice@MH-Online-GmbH.de), dan geven we u direct antwoord en passen de informatie op de site aan.

Bestelproces:

U kunt bij ons via de webwinkel www.terrasverwarmer-online.nl bestellen en betalen. Klik op de afbeelding van de terrasverwarmer van uw keuze en klik op de productpagina op de groene button "In Winkelwagen". Standaard staat hier als aantal "1" ingevuld. Indien u meerdere terrasverwarmers wilt bestellen, vul hier het overeenkomstige aantal in en klik dan op de button. U wordt dan doorgelinkt naar uw winkelwagen. 

Als u nog een ander model terrasverwarmer of accessoires wilt bestellen, klik dan op de paarse button "Ga verder met winkelen" of klik op "HOME" om weer op de startpagina te komen. Als u klaar bent met winkelen, klik dan op de oranje button: "naar de kassa". U wordt dan doorverwezen naar de bestelprocedure. U kunt hier kiezen voor een "Eenmalige aankoop. Geen account aanmaken" of voor "Bewaar mijn gegevens voor een volgende keer", zodat u uw gegevens maar één keer hoeft in te vullen. Klik op "Ga verder" om uw gegevens in te kunnen voeren. Als u al een account heeft, dan kunt u aan de rechterkant inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord, uw gegevens hoeft u dan niet meer in te voeren. 

Bij betaalgegevens vult u alle gevraagde contactgegevens in. Wanneer u als Nederlands bedrijf bestelt, vul dan hier a.u.b. uw internationale btw-identificatienummer in en klik op "Validate", dan wordt de 19% btw ervan afgetrokken (wij zijn in Duitsland gevestigd). 

Klik op: "Naar ander adres verzenden" wanneer u de terrasverwarmer op een ander adres dan het factuuradres geleverd wilt hebben. 

Bij Verzendwijze is DPD Standard ingevuld. Mocht u levering onder rembours willen, dan laat u ook hier DPD Standard staan en klikt u bij de volgende stap "Betalingsgegevens" op "onder rembours". De extra kosten voor onder rembours bedragen € 15,-. 

Vervolgens controleert u uw bestelling en zet u twee keer een vinkje, dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden én dat u de informatie over uw herroepingsrecht heeft gelezen, dan wordt u doorverwezen naar de betaalaanbieder. 

Betalen via de website

U kunt de bestelde artikelen op onze website op de volgende manieren betalen: 

1. Paypal

U kunt bij ons met uw PayPal-rekening betalen. Online betalen met PayPal is voor u als consument gratis. Wij berekenen i.t.t. meerdere concurrenten ook geen extra toeslag voor een PayPal-betaling. Als u nog geen PayPal-rekening heeft, kunt u deze hier via deze PayPal pagina snel en gratis aanmaken. Bij het aanmaken koppelt u uw bank- of girorekening of uw creditcard aan uw PayPal-rekening. U hoeft uw financiële gegevens maar één keer in te vullen en betaalt vervolgens via het inloggen op de goed beveiligde PayPal website met uw emailadres en uw wachtwoord. Tijdens het bestelproces in onze winkel wordt u direct doorverwezen naar de beveiligde betaalpagina van PayPal. PayPal neemt uw gegevens, zoals het verzendadres, automatisch over. Na voltooiing van de betaling wordt u vanaf de PayPal website weer naar onze webwinkel doorgestuurd. Uw financiële gegevens worden door PayPal nooit meegedeeld aan ons, de verkoper. We ontvangen alleen bericht dat de betaling is voltooid. Na elke betaalopdracht ontvangt u van PayPal een bevestiging van de betaling in uw mailbox. 

2. Creditcard (MasterCard & VISA)

Om extra betalingsveiligheid op het Internet te kunnen garanderen, hebben wij naast het kaartnummer en de geldigheid ook de controlegetallen van uw creditcard nodig. Dit driecijferige getal vindt u op de achterkant van uw creditcard. De creditcardbetaling wordt door onze betaalaanbieder Payone afgehandeld, met gebruik van de meest moderne versleutelingstechnieken zoals het 3D-secure-proces. Bij betaling met creditcard worden geen extra kosten in rekening gebracht. 

3. iDEAL

Met iDEAL betaalt u direct online via uw eigen bank. Betaling via iDEAL wordt door onze betaalaanbieder Payone afgehandeld, met gebruik van de meest moderne versleutelingstechnieken zoals het 3D-secure-proces. Nadat u bij betaalwijze iDEAL heeft geselecteerd en de naam van uw bank heeft uitgekozen, maakt u via iDEAL gebruik van het online banking systeem van uw bank. U moet bij deze betaling uw bankpas, de PIN en de codes bij de hand hebben. Bij betaling via iDEAL worden geen extra kosten in rekening gebracht. De betaling wordt direct afgeschreven van uw rekening en terrasverwarmer-online.nl ontvangt binnen enkele seconden een ontvangstbevestiging van de betaling en kan de orderadministratie bijwerken. Uw bestelling staat dan als betaald in ons systeem en wordt dan binnen 24 uur aan de DPD pakketdienst overhandigd. 

Normaal gesproken voldoet u bij betalingen met creditcard, iDEAL of PayPal altijd meteen het hele bedrag. Mocht er in uw geval een uitzondering zijn en u niet het volledige bedrag hebben betaald, dan blijven de goederen ons eigendom totdat het totale aankoopbedrag is betaald. 

4. Onder rembours

Als u voor betaling onder rembours kiest, betaalt u het verschuldigde totaalbedrag op het moment van leveren direct aan de pakketdienst. Hiervoor wordt € 15,- extra in rekening gebracht voor de administratiekosten van de pakketdienst. 

Bevestiging per e-mail

Na het voltooien van de betaling krijgt u per e-mail automatisch een bevestiging van uw gedane bestelling. Uw pakket wordt normaal gesproken binnen 24 uur aan de DPD-pakketdienst overhandigd en direct vanuit Duitsland naar Nederland verzonden. 

Annulering van uw bestelling

Wanneer u uw bestelling wilt annuleren, neem dan z.s.m. mogelijk contact met ons op per e-mail met uw bestelnummer, zodat wij de levering nog tijdig kunnen stoppen. We berekenen geen annuleringskosten. Mocht u zending al aan de DPD-pakketdienst zijn overhandigd, dan kunt u de aanname van het pakket weigeren of gebruik maken van uw herroepingsrecht

Levering, levertijd en tracking van uw zending

We leveren alle naar Nederland en Duitsland en vanaf oktober 2014 een aantal modellen die geschikt zijn voor de Belgische markt naar België. Alle terrasverwarmers worden met de DPD-pakketdienst verzonden. Bij bestelling via de website worden geen verzendkosten in rekening gebracht. De levertijd naar Nederland en België bedraagt normaal gesproken 2-4 werkdagen vanaf het moment van bestellen totdat u uw terrasverwarmer in huis heeft. Bij de standaardlevering is geen levering op afspraak mogelijk, u kunt dus geen tijdstip voor de levering aangeven. Tegen extra betaling (bij levering van één terrasverwarmer bedragen de extra kosten hiervoor ca. € 20,-) is wel Express levering mogelijk. Neem hiervoor a.u.b. per e-mail contact met ons op. 
Uw goederen worden op de werkdag na uw bestelling vanuit ons magazijn verzonden en na overhandiging aan de DPD ontvangt u van versandbestaetigung@enders-colsman.de per e-mail automatisch een DPD-trackingnummer, zodat u via de website van de DPD zelf kunt zien, waar uw pakket zich bevindt. 

Wanneer u de e-mail met het trackingnummer ontvangt, kan het een paar uur duren, voordat de eerste trackinginformatie beschikbaar is, dit komt omdat de zending dan onderweg is naar het eerste DPD-depot en vanaf daar de informatie op de DPD-website beschikbaar is. Probeert u het een paar uur later of de volgende dag nogmaals. 

Transportrisico

Controleer bij levering de verpakking en de inhoud op eventuele schade. Mocht dit het geval zijn, neem dan per omgaande per e-mail (mark.andre@terrasverwarmer-online.nl) contact met ons op met een duidelijke beschrijving van de schade, indien mogelijk met foto's van de verpakking en de beschadigde onderdelen. Mochten er tijdens het transport onderdelen beschadigd zijn, dan zullen we u hiervoor zonder extra kosten vervangende onderdelen toesturen (normaal gesproken binnen een paar dagen, max. 14 dagen).

Levering als bouwpakket

Alle terrasverwarmers worden als bouwpakket met montagehandleiding geleverd. Hierdoor kunnen de verzendkosten laag houden. Het brandergedeelte is al voorgemonteerd, u dient alleen de buis en de houder voor de gasfles te monteren. De montage is zeer eenvoudig, duurt ca. 30 - 45 min en u heeft alleen een kruiskopschroevendraaier nodig. 

Verzendkosten

We berekenen geen verzendkosten voor de bestellingen via de website. Alleen bij bestellingen van vervangende onderdelen worden de verzendkosten doorberekend (de kosten zijn afhankelijk van het onderdeel en het gewicht en worden u per e-mail van tevoren medegedeeld).

Openingstijden

U kunt bij ons 24 uur per dag, 7 dagen per week via de website bestellen. We hebben geen showroom en u kunt de terrasverwarmers helaas niet ophalen in ons magazijn. Ons bedrijf is gevestigd in Duitsland. Om dit te compenseren, bieden wij u een langere zichttermijn van 21 dagen, zodat u het product zelf in alle rust kunt bekijken. Mocht het niet bevallen, dan kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht en halen wij de terrasverwarmer op onze kosten weer bij u op, zodat u geen enkel risico heeft. (zie de informatie hieronder over de instructies bij een herroeping). 

2 jaar garantie en reparatie

De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.
Op elke Enders terrasverwarmer bieden we 2 jaar garantie (veel concurrenten bieden slechts 1 jaar garantie). Mochter er zich tijdens de garantieperiode technische problemen voordoen met uw terrasverwarmer, die niet te wijten zijn door eigen toedoen, dan zullen we de terrasverwarmer met de DPD-pakketdienst bij u op laten halen en door de technische dienst van Enders laten repareren. Reparatie van technische defecten die niet door uw toedoen zijn ontstaan, is voor u geheel kosteloos, evenals de ophaling en de verzending. Buiten de garantieperiode of bij reparatie door defecten die door eigen toedoen zijn ontstaan (bijv. omvallen van de terrasverwarmer) worden de reparatie- en verzendkosten in rekening gebracht. Bij de reparatie moet u rekening houden met 15-20 dagen, voordat u uw gerepareerde terrasverwarmer weer in huis hebt. 

Niet goed - geld terug

Mocht de geleverde terrasverwarmer bij ontvangst beschadigd zijn of niet goed werken, neem dan a.u.b. zo spoedig mogelijk contact met ons op per e-mail. Contactpersoon is Mark André, per e-mail via mark.andre@terrasverwarmer-online.nl Bij beschadigde of niet goed werkende onderdelen ontvangt u van ons binnen een paar werkdagen gratis vervangende onderdelen. Mocht de terrasverwarmer niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u het product binnen 21 dagen retourneren en krijgt u uw geld terug. 

Omgang met klachten

Het is voor u en voor ons vervelend wanneer alles niet helemaal naar wens is verlopen. Wanneer u een klacht heeft over ons product of over onze service, stuur ons dan a.u.b. een beschrijving van uw klacht per e-mail. Contactpersoon is Mark André, per e-mail via mark.andre@terrasverwarmer-online.nl Wij zullen de klacht bekijken en er alles aan doen om uw klacht zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) en naar ieders tevredenheid op te lossen. We zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. U kunt dus ook een klacht indienen over onze producten of onze service via het online klachtenformulier van Stichting Webshop Keurmerk (www.keurmerk.info). 

Vervangende onderdelen

We leveren ook vervangende onderdelen voor bijna alle modellen Enders terrasverwarming. Neem in dit geval contact met ons op (contactpersoons is Mark André, per e-mail via mark.andre@terrasverwarmer-online.nl) met informatie over het merk, model, bouwjaar en onderdeel dat vervangen dient te worden. U krijgt dan van ons antwoord, wat het onderdeel kost en wat de verzendkosten zijn. Wij wijzen u erop, dat technische onderdelen van de terrasverwarmer uit veiligheidsoverwegingen altijd alleen door een vakman/vrouw mogen worden vervangen. 

Herroepingsrecht : 21 dagen recht van retour en gratis ophaling!

We willen graag dat u tevreden bent met uw Enders terrasverwarmer. Mocht u niet tevreden zijn over het bestelde product, dan heeft u bij ons niet de standaard 14 dagen, maar 21 dagen de tijd om het product retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Mocht u wel tevreden zijn met het product in zijn geheel, maar is een bepaald onderdeel niet in orde, neem dan a.u.b. per e-mail contact met ons op (Mark André, via mark.andre@terrasverwarmer-online.nl) dan sturen we u z.s.m. gratis vervangende onderdelen toe. 

Mocht het product in zijn geheel niet voldoen, dan kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht. Dit herroepingsrecht houdt in, dat u als consument na ontvangst van het product een afkoelingsperiode heeft van 21 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren. Het product dient compleet, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking te worden teruggestuurd. Producten met gebruiksschade of die niet meer compleet zijn hiervan uitgesloten. 

Indien u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht neem dan per e-mail contact op met Mark André, via mark.andre@terrasverwarmer-online.nl) of via het contactformulier op de website. Elke teruggave van goederen, zonder voorafgaand overleg met onze klantenservice, wordt afgewezen. Ook ongefrankeerd verzonden pakketten kunnen niet worden aangenomen. 

Normaal gesproken draagt u als consument zelf de kosten van de retourzending, maar wij bieden u aan de terrasverwarmer gratis bij u op te laten halen, zodat voor u geen extra kosten ontstaan. Wij als aanbieder zullen in geval van ontbinding van de overeenkomst, binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van de retourzending het aankoopbedrag naar uw bankrekening terugstorten. 

Instructies voor het retourneren van een product

Wanneer u uw aankoop binnen 21 dagen na ontvangst wilt retourneren, neem dan de volgende stappen: 

1. Stuur een e-mail naar mark.andre@terrasverwarmer-online.nl dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, met de reden voor het retourneren en uw bestelnummer. Conform Europese wetgeving moet er op de website een extra retourformulier beschikbaar zijn. Dit formulier vindt u hier als download, dit kunt u ook invullen, scannen en dan per e-mail naar ons toesturen. Een gewone melding per e-mail is echter makkelijker en ook voldoende. 

2. Wij nemen dan z.s.m. per e-mail contact met u om de gratis terugzending (ophaling van uw terrasverwarmer door de DPD-pakketdienst) te regelen. 

3. Verpak het onbeschadigde product indien mogelijk in de originele verpakking, stop a.u.b. een kopie van de factuur mee in het pakket met groot daarop geschreven: " RETOUR / WIDERRUF" . 

4. Stel ons per e-mail op de hoogte nadat het pakket bij u is opgehaald en deel ons in dezelfde e-mail de datum van ophaling, het pakketnummer en uw bankgegevens (met IBAN-code én SWIFT-code) mee, zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten, nadat de terrasverwarmer bij ons is gearriveerd en op eventuele schade is gecontroleerd. 

5. Nadat we de terrasverwarmer terug hebben ontvangen en op eventuele schade hebben gecontroleerd, zullen we het aankoopbedrag z.s.m. (uiterlijk binnen 14 dagen) naar uw bankrekening terugstorten. 

6. De behandeling van retouren kan ca. 2 tot 4 weken duren. 

Contactgegevens

De koopovereenkomst wordt aangegaan met MH-Online GmbH: 

MH Online GmbH
In der Loh 39
D-40668 Meerbusch
Duitsland

Terrasverwarmer-online.nl is de handelsnaam van MH-Online, ingeschreven in het Handelsregister in Duitsland, Neuss, HRB 15542

Int. btw- nummer: DE 270666849
Bedrijfsleiding: Christian Broyer

Telefoon: 00800 05 19 04 10 (ma. t/m vr.: 08.00 - 18.00 uur; za.: 11.00- 14.00 uur). 
Mobiel: 0049 1578 4422 946 (Alleen gesprekskosten eigen aanbieder voor bellen naar Duits mobiel nr.)
E-mail: mark.andre@terrasverwarmer-online.nl
Internet: www.terrasverwarmer-online.nl 

Nederlandstalige klantenservice per e-mail en telefoon

Wij zijn een Duits bedrijf met een Nederlandstalige webwinkel en Nederlandstalige klantenservice per e-mail (mark.andre@terrasverwarmer-online.nl). Onze telefonische klantenservice spreekt Nederlands, Duits en Engels en is te bereiken via telefoonnummer 00800 05 19 04 10 op ma. t/m vrijd. van 08:00 – 20:00 uur en za. van 08:00 – 14.00 uur. Als u ons telefonisch wilt spreken, maar telefoonkosten wilt besparen, stuur ons dan een berichtje per mail met uw ordernummer (als u als besteld heeft) en uw telefoonnummer per e-mail, dan bellen wij u terug.

Reparaties direct door Enders

Mocht er tijdens de garantieperiode van twee jaar een technisch defect optreden, dan laten we de terrasverwarming door de pakketdienst bij u ophalen en door de technische afdeling van Enders repararen en weer bij u bezorgen. Afhankelijk van het aantal te repareren toestellen bij Enders moet u hier gemiddeld rekenen met een periode van drie weken, voordat u uw terrasverwarming weer in huis heeft. Neem hiervoor contact met ons op per mail aan mark.andre@terrasverwarmer-online.nl, met uw bestelnummer (mocht u dit niet hebben, uw naam en leveradres) en een duidelijke beschrijving van het probleem, dan nemen wij z.s.m. contact met u op. 

Privacybeleid terrasverwarmer-online.nl

Uw gegevens worden alleen voor de verwerking en afhandeling van uw bestelling gebruikt en nooit doorgegeven aan derden. Wij sturen u geen reclamemateriaal (ook niet elektronisch) en ook het doorgeven van uw gegevens voor algemene reclamedoeleinden of markt- of opinieonderzoek is uitgesloten. 

Bij het invullen van het bestelformulier worden persoonlijke gegevens, zoals voornaam, achternaam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer opgeslagen om de bestellingen af te handelen en het verzenden van de bestelde producten uit te voeren. 

Indien u uw account na de afhandeling van een bestelling wilt laten wissen of indien u informatie wilt krijgen over de geregistreerde gegevens, dan is dit schriftelijk, per e-mail of per telefoon mogelijk (zie § 16). Neem hiervoor a.u.b. contact met ons op per e-mail (mark.andre@terrasverwarmer-online.nl). 

Op grond van de wet op de gegevensbescherming heeft u recht op gratis informatie over uw opgeslagen gegevens en indien nodig of gewenst het recht op rectificatie, blokkering of wissen van deze gegevens. 

Wij slaan de tekst van het koopcontract op en sturen de bestelgegevens en onze algemene voorwaarden per e-mail naar u op. Onze algemene voorwaarden kunt u ook op elk moment op onze website inzien.